Samarbejdet med jer som forældre

De fleste SFO-børn er på vej til at være selvstændige – og med skolelivet følger den obligatoriske løsrivning fra forældrene. Da vi har en forpligtigelse til at varetage fremmødekontol til og med 3. klasse betyder det, at vi samarbejde med jer om de aftaler, der skal være for jeres børn.

I kan forvente, at vi deler både de gode og sjove oplevelser, som vi har med jeres barn i SFO-tiden, men også at vi kommer til jer med vores bekymringer og ønsker om – sammen med jer – at gøre det bedste for barnet.

Vi forventer til gengæld også af jer, at I henvender jer, hvis I har bekymringer omkring jeres barns trivsel eller generelle udvikling og er der noget i undrer jer over vedrører jeres barn vil vi rigtig gerne i dialog med jer. Det giver os mulighed for at støtte op omkring og bidrage til gode løsninger for jeres barn.